Prima pagină > Fără categorie > NU VREAU SĂ-MI VĂD ȚARA ÎN ALB ȘI NEGRU

NU VREAU SĂ-MI VĂD ȚARA ÎN ALB ȘI NEGRU

Secareanu Stefan amb romana IIBasarabean fiind, nascut in perioada crunta a regimului sovietic de ocupatie, nu vreau sa fiu obligat sa vad tot ce se intampla peste Prut doar in alb si negru… Nu vreau sa fiu tratat electoral! Nu vreau sa mi se tipe strident la ureche ca prezidentiabilul cutare este rau, iar celalalt este bun! M-am saturat de balivernele ”analistilor politici” de toata mana, pretins independenți și fără culoare politica, ce-mi sugerează manipulator că victoria unuia dintre ei ”este un semnal foarte bun și pentru R. Moldova”, iar victoria celuilalt ar fi fost un semnal rau pentru ratacitii de noi în situația în care România demult este membru al UE! Orice alegeri din Romania, pentru noi, basarabenii, sunt mult mai mult decat niste alegeri! Nu ma invatati cum trebuie sa imi iubesc Patria! Ceea ce trebuie sa facem urgent este sa ne debarasam, cei de dincolo si cei de dincoace de Prut, de apucaturile bolsevice pe care, vrem sau nu vrem, le mostenim de la regimurile de trista faima…

Categorii:Fără categorie Etichete:, , , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

