Prima pagină > Fără categorie > CEL MAI SCÂRBOS GUVERN PE CARE L-AM AVUT PÂNĂ ACUM

CEL MAI SCÂRBOS GUVERN PE CARE L-AM AVUT PÂNĂ ACUM

stefan secareanu rompressAsadar,  Banca de Economii nu mai are bani! Banca Națională a Moldovei a impus o administrare specială la această Bancă a Poporului. Iată ce s-a ales din banca noastra, a cetatenilor acestei tari! Nu vi se pare ca suntem frecati (iertata sa-mi fie expresia) ziua in amiaza mare? De un Guvern care a distrus BANCA NOASTRA fara a avea vreo remuscare si care ne ia de prosti! De o guvernare care ne fura democratic, in vazul Europei unde sunt anuntat ca vreau sa intru, si pentru care maine sunt pus in situatia sa votez pentru ca este, vezi Doamne, de orientare democratica! Sincer sa fiu, incerc acum, dupa ce am citit informatia cu pricina, sentimentul ca de la 1991 incoace nu am mai avut un guvern mai scarbos si mai mizerabil decat actualul Guvern Leanca! Este pentru prima data cand imi vine gandul ca toti sanghelii, toti ciubucii, toti tarlevii nu ne-au f…t (din nou sa-mi fie iertata expresia) cu atata ostentatie cum a facut-o si cum o face acest Guvern Leanca! Voi merge maine la vot! Asta tre sa fac ca alta solutie nu-i! Sa votez ca sa asigur (Doamne, ce faci cu noi?!) continuitatea aceleiasi guvernari europene! Voi face asta pentru ca, intr-adevar, vreau sa intru in Europa! Ca aceasta Doamna Europa sa ma scape cumva, in cele din urma, de acest Guvern, cu un prim-ministru chipes, ca o fata mare, parfumat si dat cu toate alifiile, care ma fura si care este unul european! Doamne, ce zile am ajuns!

Ștefan Secăreanu,

29 noiembrie 2014

Categorii:Fără categorie Etichete:, , , , ,
  1. Decembrie 2, 2014 la 5:22 pm

    Așa este Domnul Ștefan ! Dar și mai bine ar fi să începem să-i predăm cît mai curînd pe mîna justiției europene, să nu le pară p..a păpușa (ertată să-mi fie vorba).

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

