Prima pagină > Fără categorie > CRIMINALII CARE AU UCIS FIINȚE NEVINOVATE NU-ȘI POT AVEA LOCUL ÎN FRUNTEA ȚĂRII

CRIMINALII CARE AU UCIS FIINȚE NEVINOVATE NU-ȘI POT AVEA LOCUL ÎN FRUNTEA ȚĂRII

rosca-filat-siteVik Hank îmi dă o replică ciudată pe Facebook după ce subsemnatul a reprodus un gând exprimat recent de Ghenadie Vaculovschi, care spunea așa:

”De fapt aş prefera ca Iurie Roşca să fie Preşedintele ţării, eu să fiu Prim-ministru iar Victor Ciobanu Preşedintele Parlamentului. O astfel de conducere mi-ar place, pentru că ştim cum poate fi scoasă ţara din criză şi apoi dezvotată fără excese liberale sau stângiste. Dar avem la conducere ceea ce avem, şi sperăm că ei se vor descurca. Nu aş avea nici o plăccere dacă actuala guvernare va duce ţara la râpă, pentru că vor suferi în primul rând cei care nu sunt la guvernare”

Întrebarea mea către Ghenadie a fost una ușor ironică: ”Lu Natalia Morari ce functie îi acordati in guvernul vostru?”

Frate Victor, voiești ca Roșca să fie președinte de țară? Asta să înțeleg?

Nu! Eu mă opun!

Criminalii care au ucis ființe nevinovate, care au trădat ORGANIZAȚIA și PATRIA, care lucrează pentru Putin, care au pus la cale asasinarea, molestarea și răpirea coechipierilor nostri, trebuie să stea la puscărie! În niciun caz în fruntea țării.

Dorești ca Ghenadie Vaculovschi să fie prim-ministru?

De acord! Și eu îl vreau pe acest tânăr inteligent și bun patriot în această funcție! Cu o singură condiție: să plece de lângă criminal, care își ascunde nimicnicia după chipul solar și nevinivat al acestui exponent strălucit al Noii Generații!

Îl dorești pe Victor Ciobanu în fruntea Parlamentului?

Doamne ferește! Destule unelte s-au aflat și se află în această demnitate… O unealtă este mai periculoasă decât stăpânul său criminal!

În rest, salut din toată INIMA cea mai frumoasă generație de tineri pe care am întâlnit-o:

NOUA GENERAȚIE, SALVATOAREA NAȚIEI!

Ștefan Secăreanu

20 februarie 2015

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

