Prima pagină > Fără categorie > Ion Antonescu: Cred în învierea Neamului Românesc!

Ion Antonescu: Cred în învierea Neamului Românesc!

ion-antonescu

București, ROMÂNIA. Generalul Ion Antonescu la scurt timp după numirea sa în calitate de șef alk Statului Român (septembrie 1940):

”Cred şi mărturisesc Învierea lui Christos. Cred în învierea Neamului Românesc!”

”Am dorit şi am visat, am luptat şi am îndurat, am fost bârfit şi am fost lovit, fiindcă am vrut să pun în mâinile tale vânjoase, cea mai bună armă; în sufletul tău cinstit, cea mai înflăcărată credinţă; în inima ta curată, cel mai viforos avânt; pe corpul tău trudit, cea mai simplă dar nepătată haină; în credinţa ta nelimitată în destinele neamului, cele mai înflăcărate aripi; în privirea ta scrutătoare şi caldă, cea mai vie dintre icoane: Patria.”

”Fii om, fii drept şi recunoaşte că, pe deasupra ambiţiilor, intrigilor şi urilor, este Patria, este veşnicia neamului, şi că acolo trebuie să ne întâlnim totdeauna, chiar dacă nu ne înţelegem de fiecare dată.”

”Vreau ordine. Să se înţeleagă că noi suntem o armată civilizată, care aduce cu ea ordinea şi siguranţa, şi nu suntem hoarde barbare ce distrug şi pradă totul în calea lor. Vreau ordine şi iar ordine. Să fie împuşcat militarul care va fi prins furând sau comiţând crime în spatele frontului.”

”Scump popor român: sunt mândru că m-am născut şi am trăit într-o naţiune cu o îndoită ascendenţă imperială şi cu un trecut de două ori milenar.”

”Sunt onorat că am putut să lupt în patru războaie pentru onoarea ta, scump popor, pentru drepturile tale şi pentru libertăţile tale.”
(ION ANTONESCU)

ROMANIA, arhive istorice https://www.facebook.com/ArhiveIstorice/

  1. Noiembrie 9, 2016 la 8:33 am

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace
    Dumnezeu sa ne ierte pe noi romanii ,ca nici astazi nu il apreciem si nu apreciem adevaratii romani

  2. gligor corneliu cantemir
    Noiembrie 10, 2016 la 10:38 am

    Ioane, Ioane, Ioane, Ioane
    Ai murit ca milioane
    Ioane, trupul ți l-au frânt
    Ioane, fără de mormânt.

    Ioane, ai murit soldat
    Unde te-or fi îngropat
    Că-ți rămase țara oarbă
    Să întrebe-un fir de iarbă.

    Unde-i Ion, copilul meu
    Care m-a iubit mereu,
    Care nu s-a dus cu dușii,
    Care s-a bătut cu rușii ?

    Cine să-mi răspundă, cine
    Țării tale nu-i fu bine
    C-au venit oștiri străine
    Precum noaptea nopții vine.

    Ne-au scos morții din morminte,
    Ne-au distrus biserici sfinte
    Și apoi ne-au dat pe noi
    Cu un secol înapoi.

    Și în tine Ioane dragă
    Au pus potera să tragă,
    Tu te-ai stins netemător
    Și privind în ochii lor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

