Prima pagină > Fără categorie > Răspuns unuia care mă întreabă de ce îl susțin pe Ghimpu

Răspuns unuia care mă întreabă de ce îl susțin pe Ghimpu

Prietenul meu de pe Fb Filip Eftode îmi zice:

„Ma tot mir de ce tu, Stefane, cheltui atita energie pentru a apara in disperare de cauza pe un slujitor al clanului de tilhari ai lui Plaha care este Gimpu….”

Răspunsul meu este următorul:

Filip, eu știu foarte bine ce fac.

I-am luat apărarea lui Ghimpu și atunci când Plahotniuc de mână cu Filat și Voronin l-au înlăturat din AIE.

Cum de nu-ți amintești asemenea lucruri?

Cum de nu-ți amintești de toată liota de țucălari media ai acestora care îl huiduiau atunci pe Ghimpu?

Cum de nu-ți amintești cum Ghimpu, după alegerile parlamentare din 2014, a respins ideea guvernului minoritar Gaburici susținut de PLDM, PD și Voronin, insistând asupra uni guvern al AIE fără comuniști și asupra tragerii la răspundere a celor care au devalizat sistemul bancar?

Cum de nu-ți amintești că Maia Sandu a făcut parte din acest guvern, precum și din Guvernul Leancă care au votat furturile bancare?

Cui să-i dau dreptate: Maiei Sandu care a încuviințat crima bancară prin votul în două guverne sau lui Ghimpu care s-a opus acestui furt condamnându-l, fiind pus în situația de a tolera, în vara lui 2015, o guvernare cu Plahotniuc, în detrimentul imaginii formațiunii sale, pentru a nu admite alegerile anticipate dorite atât de mult de Usatâi, Dodon de mână cu DA-ul și Maia Sandu pe post de luptătoare întâziată?

Poate te ogoiești un pic și analizezi lucrurile la rece. Am trecut prin multe încercări ca să pot fi luat de valul manipulărilor cu eroi și eroine crescuți în eprubetă!

18 octombrie 2016

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

