Prima pagină > Fără categorie > Cahuleanul luptător, Nicolae Șeremet

Cahuleanul luptător, Nicolae Șeremet

seremet-nicolae

Duminică, 1 ianuarie, l-am petrecut pe ultimul drum, împreună cu mai mulți camarazi frontiști, pe cel care-a fost doctorul Nicolae Șeremet, liderul Filialei Cahul a fostului românesc și patriotic PPCD, fost vicepreședinte al raionului Cahul.

Toată inima lui zbuciumată și-a pus-o în slujirea Patriei și a ideii românești.

Astăzi, 3 ianuarie, ar fi împlinit 62 de ani. Se bucura s-apuce pensia, dar n-a mai apucat-o…

Ultimii trei ani n-a mai ieșit din casă, a zăcut…

De durerea provocată cel mai mult de trădarea organizației de către unul care i-a călcat de atâtea ori pragul casei cu aere de lider al ei și cu… pietrele ascunse în sânul lui de bandit ordinar și unealtă a serviciilor rusești.

Dacă va fi ca basarabenii să-și revină în aceste vremuri tulburi, apoi își vor reveni neapărat cu oameni curați și vrednici ca fratele nostru, cahuleanul luptător Nicolae Șeremet.

Dumnezeu să-l odihnească-n pace!

Categorii:Fără categorie Etichete:, , , ,
  1. Ianuarie 3, 2017 la 3:43 pm

    A fost cel mai bun… cel mai bun medic… cel mai bun sot… cel mai bun tata… un patriot adevarat… un luptator… De la el am invatat sa fiu ceea ce sunt…

  2. Lucia
    Ianuarie 4, 2017 la 7:04 am

    Cu mare durere am primit vestea data…L-am cunoscut ca un adevarat Om care stia sa asculte si sa auda ceia ce se ascundea in sufletul omului…Dumnezeu sa va odihneasca in pace d/le Nicolae, imi pare foarte rau ca am pierdut asa Om ca dumneavoastra….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

