Prima pagină > Fără categorie > Iuliu Maniu: Avem întâi nevoie de oameni de caracter şi oneşti…

Iuliu Maniu: Avem întâi nevoie de oameni de caracter şi oneşti…

maniu

„Avem întâi nevoie de oameni de caracer şi oneşti, şi numai pe urmă de oameni pricepuţi în conducerea treburilor publice. Între un hoţ fără caracter, dar priceput, şi un om cinstit, dar mai puţin priceput, eu am preferat toată viaţa pe acesta din urmă. Astfel de oameni sunt mai de nădejde decât secăturile obraznice cărora nu le sticlesc ochii decât după afaceri (…). Cum am putea noi astăzi, în calitatea noastră de conducători, să dăm cu piciorul acestor caractere şi să aşezăm peste ei pe toţi pungaşii care i-am dat afară? Eu, cât voi fi la conducerea partidului, nu voi admite niciodată o astfel de blestemăţie”, afirma Iuliu Maniu.

http://www.salajulpursisimplu.ro/matei-boila-nepotul-lui-iuliu-maniu-maniu-constient-ca-va-face-puscarie-si-ca-va-muri/

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu